lørdag den 25. september 2010

BORGEN BORGEN BORGEN!!!

I morgen aften kommer der første afsnit af BORGEN!!! Og jeg glæder mig helt vildt og har allerede planlagt, hvordan jeg skal sidde bænket foran tv'et kl 20.00 dut og bare suge til mig af dét som jeg håber bliver en kæmpe succes ligesom hovedparten af alle de andre store dramaserier som DR har sendt gennem de sidste mange år (med Rejseholdet og Forbrydelsen som mine absolutte favoritter)... Serien er blevet slået op som "en dramaserie om det politiske spil om magten i Danmark, og om de personlige omkostninger spillet har for de involverede." Det er jo ikke til at sige nej til! Så nu må vi virkelig håbe at serien kan leve op til alle mine overspændte forventninger - men altså med en Price-bror på manuskriptet, velcastede skuespillere og kæmpe lækker produktion så kan det jo næppe gå galt! juhu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar