torsdag den 23. september 2010

Respekt til Amalie!

Så var det igår at premieren på "Amalies verden" løb over skærmen på tv3 - og jeg er allerede hooked! Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg i forvejen har et godt øje til Paradise Amalie, som uden tvivl var det mest underholdende indslag i sidste sæson af PH, så jeg gik til hendes nye show med åbent sind og en positiv forhåndsindstilling. Og jeg blev ganske tilfreds! Tænk at en forkælet 18-årig Rungstedtøs formår at tiltrække sig så meget opmærksomhed fra de danske medier - det er altså imponerende og ikke set siden Sidney Lee - probs!

Og selvom de fleste sikkert synes at Amalie er frygtelig, forfærdelig, nedern og træls, så må jeg sige at jeg synes hun er et frisk pust i kendismængden. Pigen er uden tvivl mega blank og har nogle alvorlige formuleringsudfordringer - men hun er ærlig, ligetil og ikke bange for at være sig selv. Der er noget naturligt ukrukket og nemt over hende - hun er hverken kompliceret eller besværlig, men enkel, kontant og anti-jantelov hele vejen igennem. Jeg synes faktisk, at det er godt gået at hun går efter sin drøm, ikke lægger skjul på at hun yderst gerne vil ses, høres og på alle tænkelige måder tiltrække sig opmærksomhed fra medierne og den ganske befolkning. Dejligt med den slags indrømmelser - dét er der ikke mange celebs, der tør stå ved, men Amalie ligefrem promoverer sin person på sin hungren efter rampelyset! Og det væsentligste i denne sammenhæng er jo, at hun har fat i noget. Hun er ekstremt underholdende at se på, høre på, grine af, og grine med.

Så jeg ser frem til de øvrige 5 programmer med Amalie-pigen aka. "Stryhns leverpostej med kirsebær på toppen"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar