onsdag den 1. september 2010

CSI for fantatikere!

Så er det i aften! Den længe ventede, banebrydende, overeksponerede "CSI Trilogien" rammer skærmen på kanal 5 kl 20.00 og showet fortsætter helt frem til kl 23. Det er virkelig et scoop. Jeg er spændt som en flitsbue, og kan slet ikke vente med at se hvordan en mystisk og udfordrende sag skal forbinde de tre fantastiske CSI-teams sammen i én stor CSI-rus. Især bliver det interessant at finde ud af hvordan de ellers ret så prominente team leaders kommer til at arbejde sammen og hvordan deres karakterer vil reagere på ikke at være den ultimative autoritære anfører for truppen (og hvordan deres skuespilspræstationer bliver i denne utraditionelle setting.)

Horatio Caine (har mine forbehold, og synes ikke CSI Miami er et hit), Mac Taylor (mere troværdig end Horatio, men stadig ikke mega fab), og så Raymond Langston, der har taget over for Grissom. Og det bliver nok det sværeste at se i øjnene. At Gil Grissom ikke er med. For mig er han jo indbegrebet af CSI-serien, og uden ham er der kun en tom skal tilbage - fyldt med statister, storylines og smarte forensic-sessioner. Men jeg er alligevel klar foran fjerneren kl 20, for jeg vil da ikke misse dette historiske cross-over afsnit mellem tre udgaver af den innovative og spændingsfyldte serie, som har opfordret og inspireret unge mennesker verden over til at søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse. Jeps! That's right!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar