mandag den 13. september 2010

"Nej, jeg genkender ikke den dér benprotese..."

Politiet er på bar bund i Hotel Jørgensen-bombesagen... Virkelig! De ved intet om ham, hvem han err, hvad han hedder, hvor han kommer fra. Så nu er de gået nye veje - med en nærmest desperat appel til danskerne: "Genkender du denne protese?", bliver der spurgt på berlingske.dk i dag. "Nej, jeg genkender ikke den dér benprotese. Men jeg har indgående kendskab til en række andre benprotester, der sidder rundt om på diverse mennesker i KBH og andre europæiske hovedstæder, men det hjælper vel ikke så meget?" tænker jeg, og undrer mig over at politiet er så desperate, at de villige til at udstille deres mangel på efterforskningsresultater, hvorved den slags spørgsmål stilles direkte til hele den brede befolkning... Men ja, muligvis er der en lille fugl derude, som kan synge en hjælpende sang om benprotesen, der sad på manden, som ingen vidste hvem var...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar