tirsdag den 14. september 2010

Fjernsyn du aldrig glemmer...















Jeg eeeeelsker Anders Lund Madsens 'Det Nye Talkshow'!!! Det rammer mig lige ind i sjælen, der hvor det gør allermest godt og hvor jeg gerne vil rammes igen og igen og igen... Det er spasen og det sjove og det skæve og det grinagtige og det latterlige og det finurlige og det spændende og det ligegyldige - i et fantastisk mix af superb underholdning og ny indsigt i mærkelige ting, som man ikke vidste var interessant før "Det Nye Talkshow" fik fingrene i det!

Og nu kommer sæson tre snart, og jeg glæder mig som en lille baby :) og ALM og praktikanten Thomas Skov har selvfølgelig allerede taget et par godbidder ud af godteposen og lavet en killer teaser for den nye programserie. Kort sagt har de lavet en satirisk udgave af den ultra cheasy og pinlige Star Tour reklame featuring den danske überceleb Mads Mikkelsen (sell-out!), og jeg er vild med det! Sørg for at se originalversionen først inden du klikker dig ind og ser Talkshowets forrygende udgave af selvsamme reklame. Love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar